haha

jag satt hemma hos en vän hela förmiddagen och pratade om bajs. livet suger, vilket det alltid har gjort så att det är skönt att kunna konstatera faktumet med någon annan. å andra sidan talar jag bara för mig och likasannade. efter 1.5 gram + lite mer var det dags för mig att gå hem. jag hade tänkt ladda upp med en kopp té och att för en gungs skull nyttja netflix-kontot, men så blev det inte. jag hamnade soffan och tillsdess att jag började tänka på tidig middag, för oskön som jag är har jag inte ätit på hela dagen.
i ugnen ligger det kikärtor, kidneybönor, bulgur, majs, krossade tomater och varenda krydda du kan tänka dig, för att vi har ingen lök- eller vitlök hemme och jag gides inte att handla, även om jag är supersugen på en burk cola. å andra sidan upptäckte jag för en stund sedan att vi har rabarbersaft hemma, så jag får se till att livnära mig på den. annars funderar jag på hur jag ska klara mig denna månad, ack & ve på den. detta är liksom inget kul längre; tur att jag i alla fall har så att jag klarar mig för dagen.
plattityd | |
Upp