#1

och jag sitter i min mammas säng tillsammans med min hund. min mamma är utomlands. jag tror att hon är i grekland men jag är inte riktigt säker och min bror sover i rummet som jag tidigare har betrackat som mitt; tills dess att han flyttade hem till stockholm från studier i glasgow. jag dricker en kopp té trots att jag lovade min mamma att inte förtära dricka i hennes säng, men jag kan inte riktigt stå emot. förutom att smutta på min kopp roobios så snusar jag. egentligen skulle jag mycket hellre ha rökt en cigarett, men jag försöker att sluta med cigaretterna och dessutom så tappade jag paketet med lucky-strikes jag hade köpt bara ett par dagar innan. synd, men kanske lika bra.
 
 
 
jag är okänd, och efter ett samtal med en vän tidigare idag tror jag att jag vill förbli så. jag kan gärna visa upp mig, men gärna under rätt omständigheter. dessvärre är jag ingen fena på att avgöra vad som är rätt och vad som är fel, så med tiden - om jag känner mig själv rätt - kommer jag inte orka med en fasad och tillslut är även jag en av de som lägger upp bilder på vad jag äter till middag; och bilder på mig själv. men helst av allt så vill jag nog bara berätta; jag vill berätta min historia om chanelle.
plattityd | |
Upp